• Strefa Sportu

    Strefa Sportu

    Trenuj

Siłownia

Zarezerwuj termin

Centrum Sportowo-Rekreacyjne zajmuje 125m2 i jest wyposażone w nowoczesny sprzęt siłowo-fitnessowy.

Urządzenia znajdujące się w siłowni umożliwiają m.in. ćwiczenia mięśni ramion (modlitewnik), pleców (ławka na prostowniki grzbietu) oraz nóg (hack maszyna, maszyny na mięśnie przywodziciele i odwodziciele, czworogłowe i dwugłowe, łydki). Zainteresowani rzeźbieniem mięśni klatki piersiowej mogą skorzystać z ławek do wyciskania oraz bramy. W sali siłowej są również hantle (zestaw od 2kg do 40kg), profesjonalne sztangi wraz z szerokim zestawem obciążeń, a także Power Rack – ciężka klatka asekuracyjna, zapewniającą bezpieczeństwo podczas ćwiczeń z największymi ciężarami. Dla osób preferujących treningi typu „cardio” przygotowano wioślarze, orbitreki i rowerki.

Z siłowni można korzystać pod okiem trenera siłowego, który pomoże w doborze ćwiczeń odpowiednich dla każdego klienta.

Klienci mogą również wziąć udział w zajęciach takich, jak: TRX, ketle, kickboxing, po uprzedniej rezerwacji terminu.

  • Wstęp na siłownię

    Jednorazowe wejście uprawnia do korzystania z siłowni przez 60 minut.

    Wejście jednorazowe – 25 zł
    Karnet na 4 wejścia – 75 zł*
    Karnet na 8 wejść – 110 zł*
  • Karnet na siłownię (miesięczny)

    Nieograniczony czas korzystania z siłowni z wyłączeniem zajęć grupowych i indywidualnych.

    140 zł*
  • Karnet na siłownię i fitness (miesięczny)

    Nieograniczony czas korzystania z siłowni i wszystkich zajęć grupowych po uprzedniej rezerwacji terminu w kalendarzu.

    200 zł*
  • Trening personalny

    Karnet na trening personalny obowiązuje w okresie ustalonym wspólnie z trenerem, a każda wykorzystana godzina zostaje odnotowana bezpośrednio po treningu. W przypadku rezygnacji z zajęć, klient powinien zgłosić swoją nieobecność z jednodniowym wyprzedzeniem, aby móc skorzystać z treningu w innym terminie. W przeciwnym razie zarezerwowane zajęcia przepadną, a klient nie otrzyma zwrotu poniesionych kosztów (wyjątkiem są choroby i niedyspozycje potwierdzone zaświadczeniem lekarskim).

    Karnet na trening personalny jest imienny i ważny wyłącznie po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość.

    Pierwsza godzina – 100 zł (każda kolejna – 80 zł)
    Cykl 4 godzin – 360 zł
    Cykl 8 godzin – 640 zł
    Cykl 12 godzin – 840 zł
  • Zajęcia grupowe TRX/Ketle/FoxFit

    Z zajęć grupowych TRX/Ketle/FoxFit można skorzystać po uprzedniej rezerwacji terminu.

    Wejście jednorazowe – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 75 zł*
    Karnet na 8 wejść – 140 zł*
  • Kickboxing

    Z kickboxingu można skorzystać po uprzedniej rezerwacji terminu.

    Wejście jednorazowe – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 65 zł*
    Karnet na 8 wejść – 115 zł*

*Karnet jest ważny przez miesiąc, począwszy od dnia jego zakupu.


Fitness

Zarezerwuj termin

Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, szczuplejszych udach oraz jędrnych pośladkach, w Progress Barze znajdziesz zajęcia, które sprostają Twoim wymaganiom. Zapraszamy Cię na:

  • Zumbę

    To zajęcia taneczno-ruchowe wykorzystujące podstawowe zasady aerobiku, treningu interwałowego i oporowego. Ta niepowtarzalna i nowatorska formuła pozwala poprawić działanie układu krążeniowo-oddechowego, metabolizm, wytrzymałość oraz umożliwia modelowanie sylwetki, gwarantując przy tym dobrą zabawę.

    Wejście jednorazowe (60 min) – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 65 zł*
  • Pilates

    Zajęcia te są doskonałym sposobem na szybkie uzyskanie zgrabnej sylwetki oraz poprawę psychicznego i fizycznego stanu zdrowia (np. po kontuzjach). Ćwiczenia wykonywane są przy relaksującej muzyce z wykorzystaniem ruchów zaczerpniętych z baletu i jogi. Pilates oddziałuje głównie na mięśnie głębokie, skupia się na okolicach kręgosłupa, bioder, brzucha i ramion. Poprawne wykonywanie tych ćwiczeń wymaga sporo koncentracji oraz wysiłku fizycznego.

    Wejście jednorazowe – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 55 zł*
  • Dance Aerobik

    Ćwiczenia kształtujące koordynację, wytrzymałość oraz pamięć ruchową. Zajęcia są dynamiczne i wykorzystują figury taneczne. Ich cel to przede wszystkim spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa koordynacji, przyspieszenie przemiany materii, odprężenie psychiczne, stymulacja systemu krążeniowo-oddechowego, poprawa pamięci.

    Wejście jednorazowe (55 min) – 25 zł
    Karnet na 4 wejścia – 55 zł*
  • BPU

    Forma aerobiku o średniej intensywności, skierowana do osób pragnących wyrzeźbić dolne partie ciała bez zwiększania ich obwodu. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają mięśnie całego ciała, pomagają spalić zbędną tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję, wygląd skóry (np. niwelują cellulitis), a przede wszystkim korzystnie wpływają na samoocenę.

    Wejście jednorazowe (55 min) – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 60 zł*
  • Stretch & Relax

    To ćwiczenia rozciągająco-relaksacyjne, skierowane głównie do osób zestresowanych, przemęczonych, które przez długie godziny pracują w jednej pozycji. Trening poprawia gibkość, zwiększa zakres ruchu w stawach, polepsza ukrwienie mięśni oraz wzmacnia ścięgna. Spokojna i kojąca muzyka w trakcie ćwiczeń działa odprężająco, pozwala się wyciszyć i skoncentrować na swoim ciele.

    Wejście jednorazowe (40 min) – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 55 zł*
  • Płaski brzuch

    Jeśli zawsze marzyłeś/ aś o wyrzeźbieniu oraz wzmocnieniu mięśni brzucha, to są zajęcia stworzone właśnie dla Ciebie. Trening rozpoczynamy rozgrzewką podnoszącą tętno oraz spalającą tkankę tłuszczową, po której następuje właściwa część treningu, kształtująca i modelująca mięśnie brzucha. Ćwiczenia wykonujemy w seriach. Sesje kończymy stretchingiem. Zajęcia płaski brzuch nie zajmują dużo czasu, a mogą znacząco wpłynąć na Twoją sylwetkę.

    Wejście jednorazowe (30 min) – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 60 zł*
  • Big Ball

    Ćwiczenia z piłka gimnastyczną doskonale kształtują sylwetkę, rozwijają koordynację oraz równowagę, są doskonałą formą ćwiczeń dla osób prowadzących siedzący tryb pracy, którym dokuczają bóle pleców. Trening rozpoczynamy rozgrzewką składającą się z ćwiczeń angażujących duże partie mięśniowe, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, zajęcia kończymy rozciąganiem mięśni oraz relaksacją. Bigball to zajęcia dla każdego, bez względu na wiek, także dla osób które z powodów zdrowotnych nie mogą brać udziału w klasycznych zajęciach aerobiku.

    Wejście jednorazowe (40 min) – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 60 zł*
  • Joga

    To trening rozpoczynający się sekwencją konkretnych asan, wpływających korzystnie na mięśnie całego ciała, w tym również kręgosłupa. Zajęcia kończą się ćwiczeniami relaksacyjnymi, wprowadzającymi w dobry nastrój. Regularne uprawianie jogi wzmacnia kości i rozciąga mięśnie oraz poprawia przemianę materii.

    Wejście jednorazowe (60 min) – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 80 zł*
    Karnet na 8 wejść – 130 zł*
  • Tabata

    To kilkuminutowy trening, dający szybkie efekty. Optymalizuje on wydolność tlenową i beztlenową, a także jest doskonałym sposobem na spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę metabolizmu. Ćwiczenia wykonuje się przez 20 sekund, a następnie odpoczywa przez 10. Podczas treningu należy wykonać 8 takich powtórzeń.

    Wejście jednorazowe – 30 zł
    Karnet na 4 wejścia – 55 zł*
    Karnet na 8 wejść – 90 zł*

*Karnet jest ważny przez miesiąc, począwszy od dnia jego zakupu.


Grafik zajęć

  • Poniedziałek

    15:00-16:00 FoxFit / Michał Lis
    16:00-17:00 Zumba / Dagmara Nowak
    17:30-18:30 Kickboxing / Michał Drożdż

  • Wtorek

    10:00-10:40 Stretch & Relax / Dagmara Nowak
    15:00-15:50 Pilates / Katarzyna Lipka
    16:00-17:00 FoxFit / Michał Lis
    17:00-18:00 Joga / Marta Dudek

  • Środa

    15:00-16:00 FoxFit / Michał Lis
    16:00-16:30 Tabata / Dagmara Nowak
    16:45-17:25 Big Ball / Dagmara Nowak
    17:30-18:30 Kickboxing / Michał Drożdż

  • Czwartek

    16:00-17:00 BPU / Dagmara Nowak
    17:00-17:30 Smukłe ramiona / Dagmara Nowak
    15:00-16:00 FoxFit / Michał Lis

  • Piątek

    08:30-09:00 Tabata / Dagmara Nowak
    09:10-09:40 Płaski Brzuch / Dagmara Nowak


Nasi trenerzy

Michał Lis

Michał ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach. Jest instruktorem sportów siłowych, a także dwukrotnym wicemistrzem Śląska w trójboju siłowym. Od dwóch lat pracuje jako trener personalny i w tym kierunku się rozwija.

Podczas treningu, zawsze staram się odpowiednio dobrać ćwiczenia dla każdej osoby, zarówno pod kątem jej sylwetki, jak i wyznaczonego przez nią celu. Dzięki konsekwentnemu wykonywaniu przygotowanych ćwiczeń możesz osiągnąć wymarzony rezultat.

Michał Lis

Trener siłowy


Nasi trenerzy c.d.

m.drozdz

Michał od kilkunastu lat zajmuje się sportami walki. Jest instruktorem boksu i trenerem kickboxingu, w którym posiada czarny pas federacji World Fight Sport and Martial Arts Council. Wielokrotnie stawał na podium w ogólnopolskich i międzynarodowych turniejach bokserskich i mistrzostwach w kickboxingu. Michał asystuje również w treningach MMA (Mixed Martial Arts) i nieustannie rozwija się uczestnicząc w seminariach i sympozjach trenerskich.

Michał Drożdż

Trener kickboxingu